Bohužel & bohudík

Ahoj všichni!
Nechci začínat články slovy 'Dost jsem přemýšlela', ale je to opravdu tak. A protože jsem člověk, kterej rozpitvává úplně všechno, skončí to mnohdy hůř, než jsem předpokládala. 


Nevěřím na boha, ale nějaká vyšší moc určitě a stoprocentně existuje a dělá nám život ještě těžší. Myslím, že máme každý nějaké vlastnosti a dovednosti, které milujeme a nenávidíme. Že každého nebaví zpěv a všichni nemají rádi tofu. Že všem klukům nesluší nagelovaný vlasy a že všechny holky nebaví si lakovat nehty. Jsme rozdílní. Byli jsme vybraní na žití našeho života, protože jsme se na to hodili nejvíc. Rozhodně nám nejsou dány sny, bez možnosti uskutečnit je. A nemáme vypadat tak, abychom se líbili všem, ale hlavně sobě. Všechno má svůj důvod, proč se to děje. Nic se neděje bez důvodu. Ty věci nás mají buď potěšit, naštvat, vyděsit  a nebo překvapit, nemají se nám líbit. Takže buďte šťastní, když dostanete špatnou známku ve škole, protože je to příležitost zlepšit se. Buďte šťastní, když se vám povede klik a když se vám dneska vyjímečně povedou linky, protože to z vás dělá toho člověka, kterým máte být a budete, i když se vám to třeba nebude líbit. Řekněme, že jsem teďka cílevědomá, vytrvalá a vím, co chci v životě dělat. Co když budu za rok, dva závislá na drogách a chlastu, vyspím se s každým pěkným klukem a budu ráda, že propluju ve škole ? Nedávno jsem potkala pár svých spolužáků ze třídy. Jeden vypadá jako holka, druhej nevypadá tak špatně jako dřív a třetí je hrozná smažka a to mě ve 2.třídě strašně balil ( kouří vodnici, trávu a snad i chlastá). Nevybereme si, ale také si myslím, že každý si píše svůj vlastní příběh, ať je jakýkoliv, a že má sílu změnit svět. Bohužel nejsme všichni krásní, ale bohudík, že nejsme všichni stejní.
 Silvi  

4 komentáře

  1. Tohle je tak skvělý článek, že bych klidně ocenila, kdyby byl delší☺! Právě jsem narazila na tvůj začínající blog a dost jsi mě svými myšlenkami zaujala☺. Přeji ti hodně štěstí nejen v blogerském světě!

    Měj se krásně, Mimozemšťanka
    www.my-ideallife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Jak za zprávu tu , tak na facebooku :) Silvi

      Vymazat
  2. Moc hezký článek! :) Je super jít si za svým, zlepšovat se, rozvíjet se! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář, dělají mě neskutečně šťastnou. ♥