Co člověk, to kopie

Ahoj všichni!
Dneska jsem spala asi jenom jakože 6 hodin, takže pokud bude moje vysvětlování na úrovni pětiletýho děcka, omlouvám se.
Rozhlídněte se kolem sebe v davu lidí. Vidíte nějaký rozdíl? Je nás tu 6 a půl miliardy a dělíme se na možná 15 druhů lidí. Stále je tu 6 % lidí shodných. Proč se snaží, nás za každou cenu zaškatulkovat někam, kam ani nepatříme? Dají nám na výběr, jsi flegmatik? Nebo sangvinik? Introvert? Extrovert?
Pokud nezapadáte do zajetého systému, který stejně vytvořil nějakej mentál, jste souzeni spoustou lidí. Kamarádka se mě ptala, že jestli kdyby byla lesba nebo bisexuálka, jestli bych se jí nebála a stále se s ní bavila. Řekla jsem jí, že by byla naprostá hloupost, přestat se s ní bavit jenom proto, že se by se jí líbily holky. To je to samé, jako kdyby se mě měli lidi bát a štítit, protože jsem vegan.
Je úplně jedno co jíme, nebo si oblíkáme, děláme to totiž úplně všichni. Ale když prostě milujete sójový mlíko a nebo se vám prostě neskutečně moc líbí legíny a nosíte je i když víte, že na to nemáte postavu, je s tím problém. Proč se tolik řeší, co lidi nosí a co se jim líbí?
Psala jsem v minulosti již nespočet blogů a článků, ale jeden mám pořád v hlavě. Byl to článek o věcech, kterých se bojím a stále se jich bojím. Za tohle sebčozmenšující chování bych se vážně nejradši zmlátila.
'' Oblékat se , jak bych chtěla
Protože se bojím toho, že by se mi někdo začal smát (ano, i takové lidi mám v okolí, ale musím se přiznat , i já se k nim občas přidala, teď už ne, v rámci svého projektu :)! ). Nebo bych se v tom necítila dobře, because that's really important! Nebo by mi nedej bože nějaká kamarádka řekla, že mi to nesluší. To bych měla sebevědomí ještě níž, než mám teď, což vážně nepotřebuju. ''
Měla jsem a mám ve svém okolí lidi, kteří pomlouvají a snaží se každého co nejvíc ,setřít' nějakou hláškou, která už je konec konců stejně trapná, ale urazí stejně dobře, jako právě nově vymyšlená.  Měla jsem i stádia, kdy jsem se bavila chvilku s jedním klukem a ptala jsem se ho, jestli můžu říkat, že je můj kamarád, aby se náhodou necejtil trapně, když se ho na to někdo zeptá, protože jsem si myslela, že jsem něco míň než všichni ostatní.
Když vás lidi řeší, obvykle nejsou spokojeni sami se sebou, vysvětlete jim to. A jestli vám stejně budou říkat, jak vypadáte strašně, flusněte jim do ksichtu, třeba pochopí, že je vám to naprosto ukradený. Lidi, prosím, pokud se vám líbí obočí typu ,slimáčci', noste ho. Pokud se vám líbí váš zadek, ale ostatním ne, vyprdněte se na ně a klidně si ty legíny vemte. Máme tu možnost, vypadat každý úplně jinak, tak ji hlavně využijte!
Silvi ♥

8 komentářů

  1. Po přečtení článku jsem si okamžitě vybavil jeden takovej citáček...
    "Be yourself! No, not that way."
    -- Society.

    Problém je, že ať se chováme jakkoliv, ať děláme cokoliv, pokaždý se najde nějakej člověk, kterej má tolik volnýho času, nálady a hlavně tak půlku mozku, a začne do nás rejpat a rejpat, že tohle oblečení je hnusný, barva tkaniček se nehodí k barvě spodního prádla a že metal je jen pro debilní týpky, který musí nosit černý hadry a musí mít dlouhý vlasy.
    Pak nám druhej člověk řekne, že je trapný a ubohý bejt introvert, ať to sakra změníme, ať si najdeme kamarády, přítele/přítelkyni. V tu chvíli má fakt člověk chuť vraždit.
    O oblékáním je to to samý. Co je kurva lidem do toho, co si druhej vezme na sebe. Vždyť to nedává smysl. Nepočítám do toho faktory typu, že danej člověk třeba nemá peníze na hadry, nebo spíš, že si nemůže dovolit dát za hadry nějaký větší množství peněz. O to víc mě dokáže nasrat, když člověk ví, že někdo není extra bohatej, ale stejně si rejpne. Pokud tohle někdo udělá, automaticky ho začnu považovat za odpad společnosti. A ne, nebudu se kvůli tomu cejtit blbě.
    S veganstvím to je to samý. Ale to už fakt nemá cenu komentovat, když ti támhle lidi řeknou, že vegani mají měnší IQ, na to už asi nemám dostatek síly k tomu vyplodit nějakej argument.
    Občas fakt přemýšlím, proč lidi tohle dělají, proč musí neustále někoho řešit a pomlouvat. Nemají nic lepšího na práci? Skrývají tím svoje nedostatky? Nebo se snaží "zabodovat" před nějakou partou, aby byli "in".... Snižovat někomu sebevědomí a na oplátku si zvednout ego, to je prostě nechutný. Ale smutný je, že to dělá fakt skoro každej druhej člověk. Poslední dobou ale zjišťuju, že pomalu ztrácím síly tohle komentovat a rozčilovat se nad tím, jelikož tím nezměním nic, a proč se zbytečně rozčilovat, žejo.
    Už jsem to psal dřív a napíšu to znova, nejlepší je tyhle lidi prostě ignorovat. Jen tak se dá mezi nima asi přežít.
    A nebo...no... jim prostě fakt flusnout do ksichtu, jak radíš, což zkusím, podle mě to taky bude fungovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Flusance fungují! Osvědčeno redakcí. Silvi ( a pak se divíš , že se mi tvoje argumenty líbí !)

    OdpovědětVymazat
  3. naozaj skvelý článok. KEĎ sa snažíš vyčnievať tak ťa odsudzujú a chcú aby si zapadol ako ovca.

    http://booklovers-world.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasně napsany článek.. Je mi opravdu na zvracení z těch dnešních lidí)
    Tímhle článkem jsem si uvědomila spoustu věcí a jednou z nich je hlavně to ať kašlu na ostatní a nosím si to co se líbí mně :) kašlu na ostatní,hlavní je to že jsem s tím spokojená ja a ostatní at se vztekaj jak chtějí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasně napsany článek.. Je mi opravdu na zvracení z těch dnešních lidí)
    Tímhle článkem jsem si uvědomila spoustu věcí a jednou z nich je hlavně to ať kašlu na ostatní a nosím si to co se líbí mně :) kašlu na ostatní,hlavní je to že jsem s tím spokojená ja a ostatní at se vztekaj jak chtějí :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář, dělají mě neskutečně šťastnou. ♥