Důvod, proč se necítíte krásný

Ahoj všichni!
Vlastně nemám ani nijak polemizovací den. Jsem na zahradě, Nelina (naše psice) vedle mě sedí a kňučí, protože jí nechci hodit kamínek. Letní nálada na mě pomalu padá, a tak jsem si oblíkla kraťasy, crop top, ponožky a župan, protože co kdybych ve 21 stupních nastydla, že? Právě jsem přišla od Teri, šly jsme 5 km, protože mi ujel autobus. Takže dnešní den se opravdu povedl.
Mamčino sdělení toho, že její kamarádka z práce říká, že jsem prý moc hezká holka, mě dovedlo k dnešnímu článku. Mám kamarádku. Na první pohled, když jsem se na ni poprvé podívala, se mi moc nelíbila. Když se na ni ale podívám teď, když už ji nějakou tu dobu znám, přijde mi, že hrozně zkrásněla. To asi proto, že ji ze mě všechnu vysála. Ale víte, proč vám tohle vlastně vyprávím? Protože ta holka se za celou tu dobu nezměnila, zatím co můj názor docela razantně. Proč jsem ale vůbec změnila názor? Oblíbila jsem si ji. Mnoho holek, co znám, si myslí, že jsou krásný a taky vám to dají patřičně najevo.
Sebeláska je nejlevnější věc, co si můžeme dovolit a zároveň nejtěžší věc, co jsme kdy dělali.
 Obdivuju, když se někomu líbí, jak vypadá a mají se rádi, já jsem k tomu totiž ještě nedošla. Myslím, že každému by se měl líbit jejich zevnějšek. 'Ať už si oblíbíte svůj drobný nos a nebo obrovské oči, vždy udělejte vše pro to, aby se vám to líbilo co nejvíc.' Tohle slýchávám dost často od youtuberek, které se nám tak moc snaží pomoct. Také jsem se častokrát přistihla, že se mi líbí části mého těla odděleně. Dohromady to samozřejmě dá takovej kentus, že se sama sebe někdy bojím. Proč bychom si ale měli oblíbit jenom oči, když nás nohy nosej, kamkoliv chceme a ruce nám podaj každou věc, na kterou se nechceme jen dívat? Pojďme si prostě říct, že se máme rádi a že jsme krásní, takový jací jsme, bez ohledu na to, že máme stehna, který by nakrmily celou somálskou rodinu a nebo že by naše uši mohly svou velikostí klidně nahrazovat satelit. Pojďme si prostě přestat stěžovat na to, co nemáme a radovat se z toho, co máme, protože už tu přeci jenom dlouho nebudeme a nikdo si nevzpomene na někoho, kdo se podceňoval a nebo se držel stranou. Vyjděte ven ze svý ulity a žijte!
 Silvi  

7 komentářů

  1. Zase super článek .)
    Myslím si, že takhle se občas cejtí každej. Pokud teda nepočítám egoistický vyvrhely který se obdivujou před zrcadlem 3 hodiny denně, ti tohle asi nezažili. Teď jen rozeznat tu sebelásku a moc velký ego. Myslím že velký množství sebelásky asi není špatná věc? Aspoň mě momentálně nenapadají žádný negativní dopady. Člověk s nadbytkem ega má vlastně taky dost sebelásky, ale k tomu bych připočetl (většinou) kokotský chování, což je prostě na pěst. Říká se, že jestli chceme, aby jsme se někomu líbili, první se musíme líbit sami sobě, bejt se sebou spokojený. Já nevím, osobně se mi to moc nezdá, ale na druhou stranu to i jaksi chápu, jak je to myšlený. No jo, ale jak dosáhnout toho, aby jsme se sami sobě líbili?
    "... že se mi líbí části mého těla odděleně." Tohle mě popravdě nikdy nenapadlo. Myslím si ale, že je to dobrej začátek pro to, aby se člověk sám sobě líbil. Najít ty "pěkný kusy" (to zní divně) na sobě a od toho se nějak odrazit. Tak jako tak, vždy se najde někdo, kdo nám řekne, že jsme krásný. Ať už si to myslíme taky nebo ne, vždy se někdo takovej prostě najde. Což je super věc a myslím že právě tohle nejvíc pomáhá s upevňováním tý naší sebelásky. A další věc, ono by tomu taky dost pomohlo to, kdyby na sebe lidi nebyli tak hnusný. Stačí jeden debilní člověk, a že jich tu je požehnaně, kterej někomu řekne jednu podělanou větu. Jsi tlustá. Jsi hnusná. Máš hnusný oblečení. Tohle dokáže člověka tak nehorázně potopit a díky tomuhle lidi ztrácí tu sebelásku, i když třeba nic z toho, co ten první člověk řekl, není pravda. Ale co nechápu... proč by tohle kurva někdo někomu říkal? Proč by se někdo snažil druhý tak poškodit? To se k sobě nemůžeme chovat normálně, bejt k sobě hodný a když se nám někdo zevnějškem nelíbí, tak si to prostě nechat pro sebe, jelikož pokud zkusíme na pár vteřin zapnout mozek, tak nás napadne, že tenhle náš názor dokáže pouze a jen ublížit. Nic jinýho. Bohužel, hodně lidí se v tomhle vyžívá, s tím už nic nenaděláme.
    I tak si stále stojím za tím, že nejdůležitější není vzhled člověka, zevnějšek, ale jeho povaha. To jakej je, jak se chová k ostatním. A to se pojí i s tou sebeláskou. Když budeme spokojený s tím, jací jsme a jak se chováme, myslím že tomu jak vypadáme přestaneme dávat takovou váhu.
    Tohle je celkem rozsáhlý téma, o kterým se dá debatovat hodiny a hodiny a stejně by jsme podle mě nepřišli na nějakou pádnou odpověď. Ale jak píšeš:
    "Pojďme si prostě přestat stěžovat na to , co nemáme a radovat se z toho , co máme , protože už tu přeci jenom dlouho nebudeme a nikdo si nevzpomene na někoho , kdo se podceňoval a nebo se držel stranou." Tohle bych nechal někam vyrýt do kamene, suprově řečený.
    Na konec, všiml jsem si jedný věty, cos napsala... "Dohromady to samozřejmě dá takovej kentus, že se sama sebe někdy bojím" ... Nepředpokládám, že to bylo myšlený sarkasticky, takže i kdybych měl bejt jeden z mála, co to řekne.... Ne, není to kentus. Nejsi ošklivá, jsi hezká. Smiř se s tím. .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za prvý: děkuju :) a za druhý : Nechceš si taky psát blog? :D Takovýhle v podstatě o ničem a svým způsobem o všem články mě hrozně baví číst a vytvářet. Témata na hodiny a hodiny kecání miluju , protože to bývají většinou věci , o kterých se ví , ale nemluví nahlas za denního světla , proto miluju večerní povahy některejch lidí , nikdy nejsou stejné , jaké byly dopoledne. Moc děkuju za každý komentář, za podporu a zvedání sebča. :) *mých vymyšlených slov si nevšímej :D * Dementních lidí jsem měla okolo sebe vždycky hodně a několikrát mi říkali : Jsi buřt! Jsi tlustá! Ale je lepší si z takových lidí vůbec nic nedělat. Tak , ještě bych se tím mohla řídit :D Silvi

      Vymazat
    2. Za prvý: Vůbec za nic, udělat někomu radost a zároveň zvednout ..ehm... sebčo... je zadara, tak proč to neházet na všechny strany .) Za druhý: Hele nevím, tohle asi není nic pro mě. Popravdě, nikdy jsem žádnej blog nečetl, jen ten tvůj mě zaujal natolik, že ho tu mám na liště v záložkách.
      Mě baví číst (teda, začlo bavit, tvým blogem :D ) názory ostatních přesně na tyhle témata, jak říkáš, o kterých se normálně moc nemluví. No a následně k tomu vyblinknu (taky si nevšímej těhle podivnejch slov na podivných místech ... :D ) svůj názor a tím to u mě asi končí, psaní vlastního blogu by mě nejspíš moc nebavilo. Každopádně nikdy nevíš, takže je možný že jednou dostanu cihlou do hlavy a začnu psát blog, v tom případě tě budu kontaktovat se žádostí o výpomoc. :D
      Jak si psala, taky miluju tyhle debaty "o hovně a zároveň o všem", ty bývají prostě nejlepší .)
      K těm dementním lidem... jsou všude a je jich moc, naštěstí jsem se nikdy nesetkal s tím, že by na mě měl někdo kecy a bůhví co, ale i tak jsem se naučil jednu věc. Je to anglicky, trochu vtipný, ale určitě si to přeložíš. "I pretend I don´t care, but deep inside I really still don´t care".
      Nezájem, ignorace je podle mě fakt nejlepší způsob jak se bránit těmhle lidem, páč jak se říká, dementovi nevysvětlíš, že je dement. Možná někomu bude chvíli trvat, než se tím začne řídit, jak píšeš, ale jakmile se to naučíš, svět bude o dost lepší. .)

      Vymazat
    3. Tak ta věta je naprosto skvělá :D Hih. V záložkách jsem u nikoho ještě nebyla * culící se emoji * Tvůj blog bych rozhodně začala číst jako první , líbí se mi tvoje názory a obdivuju tvoje sestavení vět , který u mě docela pokulhává,zní to totiž vtipně a výstižně:D Silvi

      Vymazat
    4. Oooo, díky dík .) Nemyslím si že v něčem pokulháváš, máš to takový jaký to prostě chceš mít, jeden z důvodů proč jsem tvoje články začal číst. Je to dobrý, nic neměň.
      Jestli bych teda někdy v budoucnu, v předaleký galaxii a v jiný dimenzi čistě náhodou začal psát blog, budeš první kdo se o tom dozví :D .)

      Vymazat
  2. Pěkný článek. Je vidět, že to máš v hlavě srovnané. :) Vidím to docela podobně, jako ty. A překvapilo mě, že můj pes není jediný, co miluje, když mu někdo hodí kamínek. Klacek je prý moc mainstream. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ano , naší fence je 11 , ale asi si myslí , že jí je 5 a tak nám nosí kamínky , klacky nám na zahradě jenom ožírá :D Silvi

      Vymazat

Moc děkuju za každý komentář, dělají mě neskutečně šťastnou. ♥