Nečekejte na zázraky.

Ahoj všichni!
Sociální podpora! 
Potkávám denně spoustu lidí, kteří mi říkají "Silvi! Vážně tě obdivuju!" nebo "Jsi skvělá !" "Vůbec nevím, jak to děláš, chtěla bych taky, ale jsem moc líná." Věřte mi, že pokud mi tohle někdo řekne projdu si pěti typy pocitů asi za 2 sekundy. Nejdřív jsem naštvaná, pak se je mi toho člověka líto, pak přemýšlím, jak bych mu mohla pomoct, pak mi dojde, že mám spoustu vlastních problémů a tak mu sdělím radši nějakou motivační větu, usměju se a co nejrychleji odejdu.
Je mi vážně líto lidí bez ambicí, beze snů a plánů na to, co chtějí v životě dělat. Ale ještě víc je mi líto těch, kteří mají sny a plány, ale jsou líní si za tím jít. Radši totiž budou sedět doma a psát si se svými kamarády o tom, jak mají smutný a ubohý život, že se jim nic neděje a že se na to klidně můžou vykašlat. Řeknu vám to asi takhle: Pokud si myslíte, že se vám něco stane, když budete doma sedět na zadku, je mi to líto, ale musím vás zklamat, protože takhle to fakt nefunguje.
Vím, že všichni asi nejsou skvělí na matiku, přesto bych vám chtěla vypočítat jednu rovnici. Pokud máme jednoho člověka X, který chce dosáhnout svého snu A, B a taky C, jaká je pravděpodobnost, že se to člověku X povede, když jsou tu taky překážky S a T?
  Odpověď je v celku jednoduchá. Pokud tu tedy máme člověka X, kterému vážně jde o jeho sny A, B, C a bude dostatečně odhodlaný, bude s největší pravděpodobností schopen ignorovat překážky T a S. Jelikož už jsme se v matice všichni přesvědčili, že můžou různá písmenka zmizet v různou dobu, nebude to problém ani teď. Výsledkem je tedy šťastný člověk X se svými sny A, B, C a beze strachů I a J, které by se mohly popřípadě objevit v naší rovnici, protože ano, i tohle je teďka v matice možný.
 Chtěla jsem tímto vlastně říct, abyste se nebáli jít za svými sny a pokud cestou potkáte nějaký ten strach I, kopněte ho do obličeje a nebo ho slušně obejděte. Víc ale doporučujeme variantu jedna, protože je více zábavná a ze srdce padá mnohem líp.
Život máte jenom jeden a proto si ho užijte, co nejvíc můžete, protože prostě můžete. Měňte svoje sny klidně 3x do měsíce, protože můžete. Můžete tolik věcí a přesto si radši sednete a postěžujete si, že je to na prd. Máte všechno, co to obnáší, použijte to.
Miluju vás,
Vaše Silvi

2 komentáře

  1. Jako vždy skvělí blog. Co kdyby ses stala spisovatelkou? Máš na to talent.;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na svý spisovatelský kariéře už pracuju , píšu knížku :) Děkuju ,Silvi

      Vymazat

Moc děkuju za každý komentář, dělají mě neskutečně šťastnou. ♥