Don't think that much.

Ahoj všichni!
Znáte ten pocit, kdy byste byli radši úplně někde jinde s někým jiným a dělali něco naprosto jinýho? Já ano, velmi dobře a je to den ode dne silnější, což by v mém případě mohlo být i pěkný, ale mě to omezuje.
Často si pěkný věci zničíme pouhýma myšlenkama, opakováním slov co by, kdyby?  a ptaním se na názor ostatních lidí. Ještě nedávno bych si klepala na čelo a říkala si, že to není pravda, že já za to přeci nemůžu, že z toho mám takovýhle pocit a co že je to za blbost, že si to dělám sama. Ale hej, jsem tu a tak mě poslouchejte.
Hodně přemýšlím, proto píšu tyhle články, urovnám si tím hlavu a upevňuju názory, ale ačkoliv se to nezdá, i to je občas na škodu. Když si třeba vezmete, že kvůli jedný věci nemůžu vůbec nic dělat, protože nad ní neustále přemýšlím, utvořte si názor sami.
Kamarádka mi často říká, že když se na něco těší a nebo si představuje, jak by to mohlo dopadnout a co by se mohlo stát, většinou to dopadne špatně.Vlastně ani nevím, jestli je dobrý psát článek na tohle téma, když s tím sama bojuju, ale už jsem tady, tak to dokončím.
Přemýšlela jsem, proč to lidi vlastně dělaj, že tolik přemýšlí. Nedělají to přeci všichni, někde tedy musí být problém. Ze všeho nejdřív mě napadlo, že když je tu tolik blbců a hloupých lidí, u kterých bych se i často pozastavovala a kontrolovala, jestli mají mozek, je tu taky nemálo těch inteligentnějších, takže se to prostě nerozdělovalo rovným dílem a někdo toho má víc, někdo míň. Což mi přijde i jako dost logický vysvětlení, takže to tak asi necháme. Každopádně jsem ještě nezjistila, co nás vede k tomu samotnýmu myšlení, protože takhle se kolikrát týrat nemůžeme chtít sami. Vážně mě napadá pouze jedno. Štve mě, že na to házím naprosto každej problém, co mám/ jsem měla, ale jinak to prostě nejde. Myslím, že je to tím, že se nemáme rádi. Protože když se nemáme rádi, většinou hodně, ale opravdu hodně usilovně přemýšlíme, proč tomu tak je. Pravděpodobně dojdeme k názoru, že jsme vlastně úplně na nic, nic neumíme, nikomu na nás nezáleží, i když víme, že ano, a podobný hovadiny. Zasavte to! Zastavte tyhle neskutečně negativní myšlenky a chvíli nepřemýšlejte. Na konci dne je totiž to nejdůležitější to, jak se cítíte. A pokud vám něco jako přemýšlení 'navozuje' negativní náladu, proč to provozovat?
 Lehněte si do trávy s písničkama od Coldplaye a nemyslete, vůbec na nic. Jak se cítíte? Volní? Mise splněna.
Miluju vás,
Vaše Silvi

4 komentáře

  1. Myslím, že tohle je občas ještě horší, než když člověk nepoužívá mozek vůbec. Tímhle nadměrným přemýšlením hledá problémy tam, kde nejsou a tím je vlastně vytváří. Což je na pytel.
    Sám netuším, proč lidi takhle moc přemýšlí "nad každou kravinou", ale myslím že to není tím, co píšeš...že se nemají rádi. Myslím že tyhle stádia přichází nejčastěji, když má člověk prostě klid, nebo se nudí. V noci, než usnou. Prostě kdykoliv, kdy mají chvilku jen pro sebe.
    Občas mi fakt přijde, že ty nejhloupější lidi, ty vydlabanci...jsou prostě nejšťastnější. Je to fakt tím, že nedokážou nad ničím přemýšlet a tím pádem si nedělají zbytečný problémy? Těžko se mi tomu chce věřit, ale podle všeho to tak asi bude.
    Tak jako tak, radši budu ten typ, kterej nebude furt happy, bude myslet a bude si maximálně užívat těch happy chvílí, až přijdou. .)
    Ale jak je psáno v článku, když si tímhle nadměrným používáním mozku navozujete jen starosti...okamžitě vypněte. Určitě každej má nějakou činnost, u který vypne svět a vleze si do svýho vlastního, kde ho nic nesere. Písničky? Většinou. Knížky? Jou. Hry? Proč ne.
    Takže lidi, přemýšlejte, používejte mozky, ale naučte se je taky občas vypnout .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Ale víš co, na tom přemýšlení spojeným se sebeláskou vážně něco bude. Protože když se zamyslíš, tak nad čím obecně přemýšlíš nejvíc? Rozhodně to asi nebude o tom, co si dáš k obědu a nebo jak asi vypadá zadek tý slečny, co jsi dneska viděl na zastávce. Přemýšlíme o existenci života, proč jsou na sebe lidi hnusný a nebo proč nemůžeme všichni vypadat jako Amanda Seifried. Nebo jsem to jen já a všichni ostatní přemýšlí jen nad tím, proč je tráva zelená?

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Když se zamyslím nad tím, nad čím přemýšlím nejvíc, tak mi dojde, že většinou nepřemýšlím. Mindfuck! :O

      Vymazat

Moc děkuju za každý komentář, dělají mě neskutečně šťastnou. ♥