Dovolte si být šťastní.

Ahoj všichni!
Přemýšlela jsem. Dost. Popravdě všechny články vychází buď z mého přemýšlení a nebo debat s kamarády, přítelem.. . Vlastně jsem se s kamarádkou shodla na tom, že když jsem šťastná já, je ona nešťastná a naopak. Nevím, jestli je v tom nějaká vyšší síla, ale rozhodně je to nad hranice lidského chápání a jelikož se to nedá matematicky vypočítat, nebudeme v tom hledat logiku.


Dlouhou dobu jsem byla nešťastná, smutná, či jak to chcete nazvat. Měla jsem i období, kdy jsem se jako obvykle vzbudila do školy, šla jsem do koupelny a začala jsem neskutečně brečet. Jediný, co jsem chtěla bylo, abych se mohla vrátit do postele a už se nevzbudit. Absolutně nevím, čím to bylo, ale když si na to vzpomenu, je mi úzko. Vždycky jsem chtěla vědět, v čem spočívá tajemství štěstí. Nikdo mi to nemohl vysvětlit, a protože jsem byla naposled šťastná, když mi koupili cukrovou vatu, neřešila jsem to.Věřte mi, že ze zoufalosti jsem si půjčila i spoustu knížek o sebevědomí a slovní sebeobraně. Všechno to bylo marný.
Celý život jsem se snažila, aby mě lidi brali. Nezajímalo mě, jestli se přetvařuju, nebo ne, prostě jsem chtěla, aby mě měli rádi. Nic víc, nic míň. Chtěla jsem být oblíbená (hubená, krásná,..), protože jsem měla pocit, že jenom tak můžu být šťastná. Teď, když vlastně nemám ani jednu věc, co jsem chtěla, jsem šťastná. Nemám kde spát, takže spím u ségry. Mám vážný nedostatek oblečení. Každej den jím alespoň jednou brambory a ještě mi nelezou krkem. Nemám vůbec čas na cvičení a čtení. Ale haló! Já jsem šťastná!
Věřte mi, že štěstí nenajdete v klukovi, co se vám tak líbí. Ani v oblečení, který si chcete koupit. A už vůbec ne v tom, co si o vás lidi myslí. Najdete ho v obejmutí od mamky, která vás má tolik ráda. Nebo v tom, když se někdo zasměje vašemu vtipu.
Nerada to říkám, ale buďte jednoduchý. Nemůžete čekat, že se budete hnedka všem líbit a nebo že se hned všichni budou zajímat o váš blog. Smiřte se s tím. Nadechněte se. Cítíte tu úlevu? To z vás opadl tlak společnosti.
Miluju vás,
Vaše Silvi

2 komentáře

  1. Ne nadarmo se říká "mějte radost z maličkostí". Napsali jsem jedno číslo fakt moc pěkně? Mějte z toho radost. Fakt pěkně jste si krkli? Taky z toho mějte radost. Líbí se vám, jak vypadá dnes váš palec u nohy? Hurá!.
    Jsou to blbý, nepodstatný maličkosti, ale těhle maličkostí se nám za den přihodí...hodně. Podle mě se lidi moc často soustředí na ty špatný věci a pak si nevědomky nevšímají těhle "dobrejch" kravinek a bohužel ani těch větších.
    Věta s kamarádkou je pěkná. Když je šťastná ona, nejsi ty a naopak. Nevím jak to funguje, ale vím že to tak občas je. Závist? Nejspíš. Pak tu jsou lidi, který jsou šťastný, když jsou šťastný ostatní. Podivný to stvoření, že?
    Zaujalo mě tvrzení, že jsi měla období, kdy jsi vstala, šla do koupelny, rozbrečela se a přála si jen usnout a nevzbudit se. Hned mě napadlo..."Existential crisis". Nevím kolik lidí si tímhle projde, ale není to žádná novinka. Hlavní je nějak to přežít, pak se vše zlepší. .)
    Najednou píšeš, že nemáš ani jednu věc, kterou jsi chtěla, ale jsi šťastná. Tyjo, to štěstí je fakt podivná věc co? Jak si nám leze do životů jen tak, a nikdo vlastně ani neví co to sakra je. .)
    No, každopádně ti přeju hodně štěstí (ha,ha) a hodně debat s přítelem .)

    OdpovědětVymazat
  2. Možná trochu pozdě, ale měla jsem špatnej pocit z toho, že jsem ti neodpověděla + jsi mi to neustále připomínal :D
    Stvoření typu 'ty jsi šťastnej, já jsem šťastnej' mě už dlouho neskutečně fascinovali, jenže pak mi došlo, že jsem vlastně stejná. Jen je tu rozdíl v tom, že pak i sama 'žiju' ten jejich problém nebo radost, což není vždycky na škodu, ačkoliv se to může zdát.
    S přítelem teďka debatujem víc než dost, takže jsem happy jak dva grepy. * grapefruit emoji*

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář, dělají mě neskutečně šťastnou. ♥