Nebuďte na sebe tak tvrdí

Ahoj všichni!
Snažím se tu napsat nějaký článek, něž se vzbudí přítel, protože jak se vzbudí, nejsem schopná udělat nějakou pořádnou činnost. Styď se! :D
Na obálkách časopisů jsou vyfotošopované modelky, který i bez fotošopu váží 40 kg i s postelí, a spolu s nimi taky návody a přesné postupy jak zhubnout 10 kg za měsíc. V
šechno rychle a s co nejmenší námahou, že jo. Laik si to logicky koupí, protože bude léto a potřebuje se přeci vejít do těch krásných drahých plavek. Začne dáné postupy dodržovat, po pár týdnech už nebude moct vydržet, a sní tu oreo čokoládu, na kterou se tak hladově kouká celý měsíce. Pak se začne utápět ve zklamání z toho, že to nezvládla a od pondělí začíná zase, protože přece nemůže vypadat TAK, jak vypadá. Taky jsem si tím prošla.
Často mám špatný pocity z toho, že mám někde pupínek, kterej div že na všechny nebliká, nebo že se mi rozplácnou nožky, když si sednu. Tím pádem se mi sníží sebčo, protože si řeknu, že vypadám hrozně/ jsem tlustá/ mám velký boky/ divnej nos a já nevím co si jsem schopná ještě vymyslet během pár sekund. Nebo jsem schopná se pořád někoho ptát, jak vypadám a jestli nevypadám strašně, protože moje nálada a sebčo se obecně řídí podle toho, co si o mě lidé myslí. Špatně
Ale nedocházelo mi pár věcí. Okolí většinou vůbec nesoudí tak tvrdě, jako my sebe. Třeba sis špatně oholila nožky, ale víš o tom jenom ty, protože ostatní tě nebudou zoumat, aby to zjistili. A proč by to taky chtěli dělat? Pokud by vám někdo chtěl sakra zkazit náladu, stačí být jenom trošku drzý a sprostý, ani vám nemusí koukat na nohy. Je zajímavý, že věc, o který v podstatě vím jenom já, mě štve nejvíc.
Často si holky dávají na sociální sítě fotky, samozřejmě všelijak upravené, s přidanými záblesky slunce a odstraněným akné, protože pak ta fotka přeci jenom vypadá líp. Samozřejmě, když to už vlastně ani nejste vy. Ale zlepšuje to náladu a zvyšuje sebčo, když ostatní lajkují, tak proč bych to nedělala? Mělo by se nám líbit to, jak vypadáme. Ať už s make upem nebo bez, s podpatkama nebo keckama. Nebo by jsme se měli minimálně akceptovat jako rovnoprávné neméněcenné lidské bytosti. A jestli se nám něco nelíbí, změňte to na sobě a ne na fotce. Vždyť o tom život je, jít za lepším, pořád se zlepšovat a vyvíjet, i když už je nám 60, věk už totiž díky bohu dneska nikdo neřeší. Kdybysme měli zůstat celý život se stejným účesem a pořád bysme nosily stejnou rtěnku, nebudeme se moct v budoucnu smát svým vlastním fotkám, protože nám tam přibyde akorát pár vrásek. Prostě přijďte za kamarádkou, řekněte: Teďka vybírám účes já, chci vypadat jako Bíbr, deme.
Pomalu se zabíjíme zevnitř svýma vlastníma myšlenkama. A přitom stačí jenom vyhodit lupu do koše a užívat si život, takový, jaký doopravdy je, bez všemožnejch filtrů a efektů, co nabízí instagram.
Miluju vás,
Vaše Silvi

3 komentáře

  1. V první řadě...nezávidím ti přítele, jestli ten dement touhle dobou ještě spí, tak musí bejt celkově dost produktivní. Ale vyřiď že ho pozdravuju.
    Hned jak si začala mluvit o magazínech, vzpomněl jsem si na toto:
    (Women´s Magazines):
    Page 14: Accept yourself as you are
    Page 15: How to loose 4kg in 1 week
    Page 16: Best cake recipe
    Prosím o potvrzení, zda je tohle pravda, aspoň nějak z části, díky.
    Tyhle časopisy, překvapivě, vůbec nečtu, ale tak nějak si představuju jejich obsah. A z nějakýho důvodu si taky myslím, že tyhle magazíny jsou docela zlo.
    Jasně že tam bude recept na dokonalej dort a někde vzadu nějaký nový, super mega účinný prášky na hubnutí, páč nebejt dortů, tak nemusíte hubnout = money pro prodejce. Myslím, že tyhle magazíny jsou daleko líp organizovaný, než si myslíme.
    Ke zbytku článku můžu říct tohle: Dělejte si každej kurva co chcete. Fakt. Máte rádi dorty? Žerte dorty! Rádi máte mega hladký nohy, páč je to fakt příjemný na ohmat? Holte si nohy! Chcete mít hezky vypracovaný tělo na léto? Pracujte na něm. Děleje to, co vás baví a to co chcete, ale pak si nesmíte stěžovat, že po 3 dortech vypadáte jak panáček Michelin.
    Lidi budou soudit, ale je zároveň dost možný, že většina z nich prochází tím samým, co vy. Proto budou pomlouvat, aby někomu snížili sebevědomí a zároveň ho zvedli sobě. A někdo je prostě jen zmrd a pomlouvá jen tak, ale to není novinka.
    Fotky z 30+ filtrama je další věc no. Oukej, uděláte selfie, ale máte vidět pupínek :O Tragédie, honem tam naplácáme filtry, ať to schovám. Ale proč? Víte že to tak v reálu nefunguje, že jo? Že ten pupínek bude vidět v reálu. Tak proč skrývat něco, za co se nemusíte absolutně stydět, jelikož je to vlastně všem ukradený, páč tohle v jednu chvíli prostě má každej. Deal with it
    Ale asi tu nezaboduju s tím, když vám řeknu, že dobrejch 90% holek jsou hezčí bez makeupu, nebo s absolutním minimem. Ano, jste, podle mě ano. A ne, neviděl jsem vás bez, takže nemůžu soudit, ae stejně si to myslím, i když to nedokážu vysvětlit.
    Přijde mi, že je dnes pravidlo nosit makeup. Kdo ho nenosí, je prostě out.
    Ale hej, pokud vám to dělá dobře, samozřejmě ho noste a serte na názor nějakýho obyvatele internetu, kterej vám říká, že jste hezčí bez něj.
    Ještě nakonec poradím jednu super věc. Dělejte si ze sebe srandu. Urážejte se. Když se podíváte do zrcadla, řekněte si "ježiš, to je ksicht" a pak se tomu nahlas zasmějte. Časem se naučíte si ze sebe fakt dělat srandu a v tu chvíli nebude situace, kdy by vás mohl někdo něčím urazit, páč tu urážku mířenou na vás, okamžitě obrátíte ve vtip a to ten člověk většinou vůbec nečeká, takže zároveň setřete i jeho. No, a nebo mu dejte pěstí, to taky funguje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítele mi bohužel momentálně závidí všichni, takže je asi jedno, že jeden kluk, co žije hlavně internetem a citátama, mi ho nezávidí. Jop, přesně takhle ty časáky fungujou, chápeš ne? Chtěj se zavděčit všem a nedochází jim, že nám to jenom uškodí.
      Pokud tu někdo hledá dokonalej argument na to, aby mohl jíst dorty, jeden geniální ( překvapivě ne z mý hlavy) citát/kecík/šitku tu mám: When you weigh a lot, it's harder to kidnap u. Stay safe, eat cake.
      S tím, že je 90% holek bez make-upu hezčích, více méně souhlasím, jenže plno lidí nechápe význam mejkapu. Holky si ho dávaj, protože se jim v první řadě líbí, jak vypadají, i když se sebou normálně nejsou spoko, prostě jim to dodá tu zdravou dávku sebevědomí, nemůžeš jim namluvit něco jinýho, když ony samy nebudou chtít. Přemýšlím, že na sebe napatlám nějakej cruelty free make-up, ať vypadám jako člověk a nepřipomínám zombíka s troškou Samary.. :D
      Mám rozdávat pěsti, říkáš? Někdo to tu asi pěkně schytá, třeba můj přítel, když mi nepomůže škrábat zeď dneska. :D

      Vymazat
  2. Já ti ho taky závidím. Jednou ho sbalím.
    Fakt? Teď mi jen řekni, proč to teda kupujete? Nebo, proč to lidi kupují, to nemají nic lepšího na čtení? Fakt potřebujete (holky/ženy obecně) číst to, jak jste tlustý a že by jste měli zhubnout a zároveň jak jste krásný takový jaký jste a že by jste si radši měli udělat tenhle novej dort, aby jste zvládli rozchod?
    Nevím jestli to jako chlap prostě nechápu, ale rád bych to pochopil! :D
    Jop, stay safe eat cake znám, na jednu stranu je to fakt super způsob jak zajistit, aby vás nikdo neznásilnil.
    Jo jasný, s tím makeupem chápu. Dáváte si ho, páč si s ním připadáte sebejistější, oukej. Ale myslím, že spousta holek si ho dává jen proto, protože "musí"...society, right. Ale to je fuk.
    Hele zkus si něco napatlat, ale asi by se přítelovi nelíbilo, kdyby jste se pak....mazlili....a on pak skončil s tvým makeupem na jeho ksichtě :D
    Musel by si holt zvykat no.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář, dělají mě neskutečně šťastnou. ♥