Novosti - veganský kuchařky & nádherný botky

Rozhodla jsem se, že vytvořím nějakou, řekněme novou, věcorubriku, kde bych vám ukázala ty svoje radosti, který mi rozzařujou a trochu oslazujou dny, kdy to fakt potřebuju. Takže tady s vámi sdílím věci, který jsme byli koupit velmi, ale velmi spontánně s maminou a ségrou v sedm hodin večer před vysvědčením, kdy mi bylo řečeno, že jdeme koupit nějaký boty k sukni. Tak jo..trochu se to v Levných knihách vymklo..kontrole.. A pak je součástí výletík s Ivetkou, taky velmi spontánní a navíc obrovitánsky užitý a maximálně spokojený.


Opět jsem tedy nutně hledala nějaký veganský kuchařky, protože jich není nikdy dost. Jenže upřímně? Já jsem ještě z žádný, co má mám doma, nic nevařila. Nanejvýš tak přečetla Vegana v kondici, chvíli se jím řídila a pak zase uklidila do poličky s tím, že na mě prostě musí ještě nějakou chvíli počkat, než začnu opět vydělávat miliony.
 Levné knihy - 2x 69,-


Tak tohle, tohle jsou upřímně knížky, od kterých čekám strašně moc. O Oshovi jsem se dověděla od Ester Starling a jelikož Ester prostě umí a ví a přitom to ještě říká tak krásně a ladně, že jsem je prostě musela mít. Teď teda rozhodně nevím, jestli má Ester zrovna tyhle dvě, ale říkala, že rozšiřuje svojí "oshovskou sbírku" a tak, když jsem ho uviděla, jsem ho tam nemohla nechat.
Levné knihy - 59,- a 69,-


Pořádná veganka, musíte si říkat, ale vážně jo - nesuďme knihu podle... názvu. Opět mi je tedy "poradila" Ester, ne konkrétně tuhle, ale asi jinou Slepičí polévku, a myslím, že se mi to bude líbit, protože Ester. Myslím si, že to je sbírka příběhů různých žen na to dané téma - příběhy o naději, uzdravení a odvaze vykročit správným směrem - a jelikož mi podobnej typ knížky dala babi - fakt jsem jí přečetla na jeden nádech - tak tuším, že ani tohle nebylo šlápnutí vedle. 
Levné knihy - 79,-


Poslední knížka je pro mě tak trochu ostuda, jelikož jsem si potřebovala vykompenzovat to, že jsem Malýho prince ještě nikdy nečetla. Přečetla jsem si teda zatím kvůli brigádě jen pár řádků, navíc musím dočíst nejdřív věci z knihovny, ale musím říct, že se mi ty myšlenky, co v té knížce jsou, vážně moc líbí, tak uvidíme!
Levné knihy - 59,-


Tenhle překrásnej sešit jsem si koupila v Luxoru na Smíchově a říkám vám, že ve chvíli, co mi ho Ivetka koupila, protože jsem neměla peníze, ehm jsem si ho koupila, jsem nepotřebovala nic a nikoho jinýho, jen prostě asi 10 minut, abych tam už mohla konečně začít psát. Drahej byl teda neskutečně, jenže nemá linky, má bílý stránky, akorát tlustý listy, vypadá krásně a má nějakou zvláštní velikost, která není ani A5 ale už ani ne A4. 
Luxor - 160,- a nelituju toho 😃


V Yves mě opět nezklamali - koupila jsem si nádhernou vínovou barvičku, jelikož jsem se před nějakým tím časem rozhodla, že vyházím všechny laky, co nepotřebuju a nejsou vegan a tak jsem skončila na jednom laku - tmavě fialovým. Pak jsem si koupila ještě světlej, ale už jsem si potřebovala odpočinout od tý fialový všude, když s ní mám vymalovanej i svůj pokoj..
Yves Rocher - 50,-


Tyhle krásky mě očarovaly na první pohled - a pak jsou taky neskutečně pohodlný a navíc nejsou kožený! Jsem si jistá, že se nebudou líbit všem, ale říkám vám, že byly můj sen. Já jsem totiž nikdy neměla ráda normální sandály, do kterejch se nosej ponožky, já jsem chtěla stylový sandálky, který neuvidím na každý druhý, pokud možno. Ale...vůbec jsem si takovejhle typ bot nejprve nechtěla kupovat, moc jsem si asi zvykla na ty pohodlný kecky. Každopádně tyhle bych snad nosila i v mínus třicítkách, kdyby to šlo.
CCC (Jenny Fairy)- 349,-


A jako poslední tu mám tuhle šedou sukni. Věřte mi, nebo ne, ale tahle sukně je L-ko. Koupila jsem si i L-ko, protože byla neskutečně krásná a nutně jsem ji potřebovala. Ale teď už vážně nevím, jestli nosím já ji, nebo ona mě.
House - 119,-
No vidíte a ani nepotřebuju nějakou koženou Vuittonku.

Silvi

Žádné komentáře

Moc děkuju za každý komentář, dělají mě neskutečně šťastnou. ♥