Každej den trošku štěstí #1

Vlastně vůbec nevím, jaký fotky nebo obrázky mám k takovejmhle článkům dávat, když někdo nebo něco jako závist neexistuje, abych ji mohla vyfotit a lásku fotit je zbytečný, když všichni víme, jak vypadá. Nicméně jsem si dneska udělala procházku, abych mohla nafotit nějaký ty rádoby umělecký fotky, abych působila hustě a krutě a všichni mi záviděli můj bezchybnej život. A ještě tu na mě kouká sešit s úkolem z matiky, matiku mám ráda, ale ne v 8 večer, kdy už jsem total vospalá a potřebuju si uvařit jídlo. Samozřejmě to nic nemění na tom, že půjdu zase spát tak okolo 11, protože proč ne, že jo? Noc je totiž strašně super a my ji celou prospíme, není to škoda?



Během dne se na mě vystřídá tolik nálad, jako sekund v hodině. Není to ale ve stylu jakože ' jsem smutná, protože mi neodepisuje Krýša' nebo ' jsem šťastná, protože ve škole na záchodě je toaleťák'. Ne. Je to ve stylu, zrovna se mi nechce žít, pojďme si vyřezat na zápěstí Food, nebo jsem mega supr čupr happy, chceš koupit zmrzlinu?
Vlastně, moje dny jsou asi jako takový, že vstanu, jdu do školy, ze školy, dělám úkoly, uvařím si, chvíli si píšu s kamarádama, vykoupu se a jdu spát.
Napadlo mě, že bych mohla každej tejden, nebo dva, vážně nevím, sepsat seznam věcí, který se mi povedly, nebo z kterejch jsem měla radost, protože v tomhle hektickým a nabitým životě, kterým všichni trpíme, bysme si všichni měli najít aspoň trošku pozitiv, jinak se zblázníme. Takže..tady je pár pozitivních věcí, který jsem dneska spozorovala, protože..jsem potřebovala něco pozitivního, co by mi zvedlo náladu a trošku mě popostrčilo a takovýhle blbosti vokolo, takžee tady je máte.
***
Začneme hnedka od rána pořádnou snídaní.Vždycky jsem je tak nějak vynechávala, ale přišla jsem na to, že jsou fakt neskutečně super a když je venku zima a vy si uděláte teplou ovesnou kaši, hned je všechno lepší. Protože s jídlem je všechno lepší. - Silvie Mikšovská 2016 + přisírka Krýša 
***
Dneska mi totálně zlepšilo náladu, když jsem vypočítala něco dobře v matice. Ale ono to není tak, jako že bych stejně jako zbytek naší populace nesnášela matiku, nebo ji nechápala, já jsem spíš ten idiot, kterej vám dá opsat úkol z matiky, takže..Ale od tý učitelky, co teď máme, je to úplně něco jinýho, cejtím se pak taková ...vyjímečná, chápete. 
***
V tyhle pitomý dny mi udělá dobře i to, že si povídám s lidma, který mi jsou sympatický. A to jako dost. Jsem dost taková jakože..když vycejtím, že se někdo nesměje mým vtipům, nebo když jednoduše vycítím, že mě tu někdo nechce, vycouvám, takže jsem fakt dost ráda za svojí třídu.
***
Když udělám něco pro sebe, ať už si uvařím dobrej oběd nebo se mi fakt povedou namalovat řasy. Tohle je jedna z věcí, která mi fakt udělá radost vždycky, když si na ní vzpomenu.
***
Omlouvám se, že dnešní článek byly spíš takový blitky,  ale zase mi to přijde docela fajn říct si pár pozitiv, protože...je dneska potřebujeme všichni. 
Ale řekla jsem si, že by to mohl být takovej..pondělní 'pořad' ? Že bych vždycky vyslala nějaký pozitivní vibrace ke všem, co si to přečtou.
Silvi 

2 komentáře

  1. Pozdě, ale přece.
    Říkal jsem ti to už dřív, ať si sepisuješ tyhle dobrý věci a zážitky.
    Všímat si těhle pozitiv je podle mě důležitý, aspoň to trochu zastíní ty negativní.
    Každopádně hlasuju pro to, abys tohle sepisovala každý pondělí. Myslím že je dobrej nápad. .)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý komentář, dělají mě neskutečně šťastnou. ♥